Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó Regisztrálok
jún28

Off

 Rendszergazda üzeni 68 hozzászólás

Barátaim! Itt az ideje egy kis pihenésnek. Folytatás egy hét múlva.



Hozzászólások
  • jano47 június 29. 10:21 (#1) | Válaszolok

    Akkor jó pihenést, kikapcsolódást, finom falatokat és bódító nedűket kívánok! :D

  • euroaron július 04. 08:04 (#2) | Válaszolok

    írok egy kis hetijáték gondolatot.

    Teplice – Honvéd = a csehek piszokerősek, tavaly otthon a legjobbak voltak mindössze KÉT vereséggel! szerintem a magyarok eddig meneteltek, és ezzel gémóver. fix 1!

    Hibernian – Elfsborg = ez már két teljesen kölönböző szint. a svédek csak attól félek, hogy nem bírják a máltai meleget… de ennyit kockáztatnék! X2!

    OFK Beograd – Panioniosz = bár a hazaiaknak állítanám inkább a zászlót, félek, hogy itt vendégsiker lesz. ha nagyon muszáj, azért nem vállalhatatlan az 1X.

    Turku PS – OB Odense = a finnek gólzáporos meccseket nyomtak az írekkel, és most is sok gól lesz, de most már inkább kapni fognak. fordított felállásban kétesély, így viszont inkább három, de nem tartom meredeknek, hogy X2.

    Kalmar – Halmstad = minden a hazaiak mellett szól, országos egyes. az is lesz. fix 1!

    AIK Stockholm – GAIS = a másik országos egyes, nem véletlenül. fix 1!

    Ljungskile – Örebro = első pillantásra háromesély, de ha azt nézem, hogy a vendégek az eddig 12 meccsen mindössze csak öt(!) gólt tudtak rúgni, úgy aszondom: nem a hetedik meccsen támadnak fel ezek! fix 1, esetleg beférhet még az X is.

    Sundsvall – FF Malmö = két kiszámíthatatlan középcsapat, háromesély, muszáj.

    Trelleborg – Djurgarden = hasonló az előzőhöz, de itt a vendégek gyenge formája miatt kész vagyok bevállalni egy meredeket: 1X!

    Brann Bergen – Bodö/Glimt = bármi lehet, kelletlen háromesély.

    Lilleström – Lyn = ez se jobb az előzőnél, háromesély.

    Molde – Ham-Kam = a vendégek már nyolc meccse nyeretlenek! lesz ez kilenc, hohó! fix 1!

    Tromsö – Strömsgodset = két átlag, gyenge vendéglátó a gyenge vendég ellen, jajdeutálom, háromesély.

    Sturm Graz – Sahtar Szoligorszk = a beloruszok elvéreznek bécsben. fix 1.

  • totorobert július 04. 15:13 (#3) | Válaszolok

    oszi!hiányodat érezzük!Sírva tippelek a héten! :-(
    1.Tep-Hon (1x)-múlt héten bíztam a honvédban,de most a csehek biztosan készülnek belőlük
    2.Hib-Elf (12)-a déli meleg boríthatja a 2-es papírformát
    3.OFK-Pan (1)-a szerbek otthon vért izzadva is győznek
    4.Tur-Ode (1)-a finnek bemelegedettebbek a skandináv ki-ki meccsen
    5.KAL-HAL (1)-múlt héten bukott a norvég első,most nem fog a svéd
    6.AIK-GAIS (1)-adjunk esélyt a bukik papírjának
    7.LJU-ÖRE (12)-ki-ki meccs a javából
    8.SUN-MAl (2x)-csak nem csapják be európát egy buktával a vendégek?
    9.TRE-DJU (2x)-legszívesebben háromesélyezném annyira nem mond semmit a két csapat
    10.brann-bodö (1)nagy norvég rangadó még egy iksz is belevehető,pici eséllyel
    11.lilles.-lyn (12)bízom benne,ha a múlt héten megetetett a lyn a döntetlenjével,akkor most nem teszi
    12.molde-ham (12)várjunk győzelmet a győzelemínséges csapattól is,ha plusszost akarunk
    13.trom-strom (1x)-tipikus hazai pontszerzős meccs
    + Stu-Sak (2)meglepik a volt szovjetek az eb-től másnapos grazi sógorokat
    Mindenkinek kellemes hétvégét!Bízom benne,hogy nem péntek du. megy csődbe az utazási iroda,amely a bahamákra repítette oszit!oszi gyere vissza!

  • euroaron július 04. 15:43 (#4) | Válaszolok

    a hamkam és örebro győzelmek hosszú sorozatok megtörését jelentenék. lásd: derby, 2007/2008.
    nem mondom, még ha otthon lennének… de így?

  • Műkedvelő július 04. 17:28 (#5) | Válaszolok

    Hmm. szűrőbe a 7. és 12. meccs együtt nem lehet 22. Nem fog sokat, de az is valami.
    Én tippeket nem tudok adni, de jó szűrőket tudok mondani.
    Itt van 2 db.
    1-5-6-10. Ezekből legfeljebb 2 jön meglepetésre.
    Tehát min=0, max=2.
    A többi meccsen pedig a meglepetések száma 1-4 közé esik.
    Ez az oddsok alapján még sohasem volt másképp. Tehát gyakorlatilag 100%-os.

  • euroaron július 04. 17:37 (#6) | Válaszolok

    zoli:
    minmax1x2?
    tapadás?

  • Műkedvelő július 04. 18:05 (#7) | Válaszolok

    Mint már említettem, ezeket a statikus alapszűrőket én 95%-on tartom és nem szoktam állítani rajta.
    Tehát így van beállítva:

    DARABSZÁM
    min-max
    1 2 – 9
    x 1 – 7
    2 1 – 7

    BLOKKHOSSZ (tapadás)
    min-max
    1 1 – 5
    x 1 – 4
    2 1 – 3
    BLOKK darab (hossztól fügeetlen)
    Ezt úgy kell értelmezni, mint a tippváltások száma.
    pl ebben (11x21121xxx11)
    1-es blokk 4 db
    x-es blokk 2 db
    2-es blokk 2 db
    Nálam a beállítás:
    min-max
    1 2 – 5
    x 1 – 5
    2 0 – 4

  • jano47 július 04. 19:48 (#8) | Válaszolok

    Üdvözlök mindenkit. Csak röviden:
    1./ 12
    2./ x1
    3./ x1

    4./ 12
    5./ 1
    6./ 1

    7./ 12
    8./ 2x
    9./ x2

    10./ 1x
    11./ 1x
    12./ 1
    13./ 1x

    +1./ 2
    Szerencsés hétvégét mindenkinek! ;D

  • cloudlessly július 04. 23:51 (#9) | Válaszolok

    Üdv! Ó! No, mivel nekem is családi-baráti fejlesztésű totóprogramom van (15 éve), ezért kedvem szottyant hozzászólni az előzőekhez szőrmentén.
    Találtam használhatót “Műkedvelő” szisztémájában. A tippváltások száma (blokkok), világos és egyszerű, akár nekem is eszembejuthatott volna, de nem jutott. Köszi az ötletet, már ha szabad ilyen kajánnak lenni. Remek ötletnek tartom. A többi sys-t ismerem és használom (tapadás, tippek száma intervallummal stb.). Kiegészíteném még egy gondolatfutammal azért műkedvelő sys-jét. Azért minden előrejelzéshez (társadalomtudományi felmérésekhez is) elengedhetetlenül szükségesek a magyarázó változók. Minél több van belőlük annál jobb!! Tehát szimpla, én így hívom őket, hogy belső szűrőkkel nem elégséges a probléma megközelítése. Tehát a kifogástalan (ha van ilyen) megoldáshoz műkedvelő szűrői nem lehetnek elégségesek önmagukban.

  • cloudlessly július 04. 23:56 (#10) | Válaszolok

    …bár, mint említi ezek statikus alapszűrők, tehát nem CSAK ezekkel kívánja megfogni a tutit. Így kritikám tekinthető alaptalannak is. Meg hát nem ismerhetem programjának egyéb árnyalatait. Úgyhogy sorry, ha…

  • Izolder július 05. 06:06 (#11) | Válaszolok

    5,9,11,12 fix1 sztem

  • euroaron július 05. 08:33 (#12) | Válaszolok

    na, mivel itt most már két programozó is van, szabad érdeklődnöm, hogy ti melyik nyelvet használjátok?
    én a Java-t.

  • euroaron július 05. 08:53 (#13) | Válaszolok

    cloudlacinak a blokkokhoz/tapadáshoz: érdekes, hogy még sosem hallottál róluk, nekem az 1×2 minmax után az volt rögtön a második, amit felfedeztem, olvastam, hallottam, már nem emlékszem, milyen sorrendben… :p

    na szóval, kicsit terítek a magunk részéről, mert hátha.

    a statikus szűrőket sajnos muszáj bennhagyni, mi sokat próbáltuk nélkülük, de csak egy nagyon kis szeletet lehet vele lefogni, ami csak akkor hatékony, hogyha rengeteg egyéb információ is a rendelkezésedre áll, mint például a supertotónál a játékosok összes tippjeinek megoszlása. az szrtnél csupán általános információkra és megérzésekre hagyatkozhatsz. naszóval, kénytelen bevállalni az ember legalább három, de inkább több kétesélyt, ez van. a vezetést kibasztuk, a meglepetésszűrőt átalakítottuk (totórobi). a statikus szűrőket egyébiránt mi újra elkezdtük használni, megfelelően tág, de rugalmas határokkal (azaz pl szerintünk ezen a héten lesz egyes tapadás, azaz azt alapból kettőre állítottuk). ezen belül az egyes szűrők bekövetkezési valószínűsége is súlyozva van, azaz az egyesből preferálva van az 5-6, az ikszből és a kettesből a 3-4 kimenetel, múltszűrőből a 4-6, tapadásból rendre a 2-3/1-2/1-2… stb, stb, de! sosem egyszerre, hanem egy 50-75%-os bekövetkezési tartományban (ez is változtatható, az egyéb szűrőink miatt tettük ide), azaz ami variáns összességében túl nagy súlyt kap, azaz túl átlagos hét, gyk minden lófasz szűkre szabott statikus szűrő amúgy is bejönne, na, azt kivágjuk, arra példa elég ritkán volt eleddig: 548-ból mindössze 8-szor… ezzel a módszerrel a “fixálás” függvényében párezer vagy pártízezer potenciális oszlopra lehet csökkenteni a teljes tartományt, ami olyan, hát, sose naplóztam, de bosszankodtam miatta eleget, szóval mondjuk legalább 70%-ban tartalmazza a 13-ast is. a +1 meg amúgy is mázli, ahogy az is, hogy a szűrt variánsokból pont megjátszuk rá feljogosító tippsort is…
    nahát.

    ja, a távolságszűrőt használja valaki? számomra rohadtul megbízhatatlannak tűnik.

  • cloudlessly július 05. 09:23 (#14) | Válaszolok

    Igazából c nyelven van írva, de nem én vagyok a programozó. Én csak örököltem apámtól és az ismerősétől, de azért én is tovább fejlesztettem, de nem a programot magát, hanem a módszert próbáltam tökletesíteni. Tehát, csak elméleti és felhasználó emberkének vagyok tekinthető. A blokk szűrő nem is annyira eredetiségében, hanem letisztult megfogalmazásában tetszett meg. Hasonló biztosan van a saját progiban. Mivel csak úgy rámhagyományozódott. Sok szűrőnek nem is vagyok tisztában a jelentésével, mégha paraméteresen be is van állítva egy fix állapotra. Ami, tulajdonképpen felhalmozott családi-baráti tudáson alapul, de már halványodik a jelentésük. Ettől függetlenül használni még lehet őket.

  • cloudlessly július 05. 09:26 (#15) | Válaszolok

    amúgy a statikus szűrökhöz én egyáltalán nem nyúlok, tehát az nálam nem hét-rugalmas. Ebben kicsit merev vagyok…

  • euroaron július 05. 09:38 (#16) | Válaszolok

    cloud, ez a te programod, ez tisztára olyan, mint valami lost-tech! :D
    én ugyanígy viszonyulok pl a hujó progihoz, számomra az tiszta káosz, majom és az írógép esete! :)

    más: a statikus szűrőket olykor-olyakor érdemes megpiszkálni. mondok egy példát. tavasszal volt az az ultra meglepetés hét, biztos mindenki emlékszik rám, hogy totál X és 2 kimenetelek. ritka ugyan az ilyen, de az utána következő hét ismétlődését ilyenkor érdemes eggyel, de inkább kettővel lejjebb venni, hiszen elég valószínűtlen egy újabb, hasonló kimenetelű brutál hét bekövetkezése.

  • euroaron július 05. 09:39 (#17) | Válaszolok

    mármint nem rám emlékeztek, hanem a hétre, bocs… elütés. ;)

  • euroaron július 05. 10:12 (#18) | Válaszolok

    jano: most nézem a tippjeidet! a tőled szokottnál jóval meredekebbek, bátrabbak! :)
    sok sikert hozzájuk!

  • Showtime július 05. 10:57 (#19) | Válaszolok

    Köszönöm a tippeket! Én sajnos nem ismerem ezen Intertotós csapatokat.Az énasztalom a Premier liga,Bundesliga, Seria A.Még1x kösz
    Üdv

  • Műkedvelő július 05. 12:24 (#20) | Válaszolok

    Hello srácok!

    Én a programot legelőször 1982-ben írtam meg még ZX-spectrumon, természetesen a maiaknál sokkal szerényebb lehetőségekkel. Aztán átírtam Commodore64-re. Aztán meg 286-os At-re. Ezeknek a generátor része mind gépi kódban volt megírva. A mostani rendszert Delphi-ben fejlesztettem, persze itt már szinte minden szűrőhöz színes grafikon is tartozik és egy 200 megás háttérállomány is van mögötte Firebird adatbázisban.

    Cloudlesslynek igaza van, csak statikus szűrőkkel nem lehet jó beállításokat elérni. Ezért hagyom őket ilyen tág határok között. De még így is az együttes eredőjük csak 74%-os. Ezeknél sokkal fontosabbak a dinamikus szűrők és a műsorspecifikus szűrők. De ezeknek meg olyan tulajdonságuk van, hogy egyik héten alig akad belőlük használható, más héten meg dömping van belőlük, akkor meg az a dilemma, hogy mindet beletenni nem lehet, mert biztosan elmegy egy-kettő, de akkor meg melyiket hagyjuk ki?

    A távolságszűrőt én sem használom, mert nagyon nagy a bizonytalansága. Próbálkoztam régebben a mintaismétlésekkel is (azt hiszem ezt hívják ma stringnek) de azt is kidobtam, mert bizonytalannak bizonyult. Ez az a szűrő lenne, hogy pl az 1×2 minta egy tipposzlopon belüli előfordulásainak számát korlátozzuk.
    Ez bármilyen minta lehet, pl 112, x1 stb. De az átfedések miatt áttakinthetetlen és megtippelhetetlen a bekövetkezése.

    Gyakorlatilag mindenből lehet statisztikát készíteni, de csak akkor, ha megfelelő mennyiségű háttéradat áll rendelkezésre.

    A statikus szűrők gyakorlatilag az egy oszlopon belüli tippösszetételt és az elrendeződést célozzák beállítani.
    Ha a bekövetkező pontos értékeket be is tudnánk állítani, még mindig marad néhány tíz-százezer oszlop. Ezért ezek a szűrők önmagukban nem elegendőek az eredmény megjósólásához.

    Áron, azt nem értem, hogy a vezetést hogyan dobtad ki.
    Minden ilyen programnak alapvető tulajdonsága, hogy tetszés szerinti darabszámú mérkőzésekre megadhatok egy tippsort, majd ehhez a tippsorhoz hozzárendelek egy min-max értéket. Ezáltal egy vezetéses kulcshoz jutottunk. A programnak ezt a lehetőségét kidobni nem lehet, legefeljebb nem használod. De akkor meg hogyan adod meg azt, hogy adott x számú mérkőzésen legfeljebb n db meglepetés lesz. Márpedig ez egy tipikusan vezetéses kulccal megoldható probléma. De az is, ha az előző heti eredményekhez viszonyítasz. Ebben az esetben is mondtam egy oszlopot, és megadok hozzá egy min-max értéket. Ez is egy vezetés kulcsot eredményez.

    Abban látok még problémát, amikor megadunk egy ilyen pl múlt heti szűrőt de közben van fix tippünk is. Ekkor a program nem tudja legenerálni az összes szűrőnek megfelelő oszlopot, mert abból néhánynak (fixek) a helyét gyakorlatilag rögzítjük. Ez sok feltétel megadásánál fokozottan jelentkezik és nagyon el tud bonyolódni.

  • euroaron július 05. 12:43 (#21) | Válaszolok

    a meglepetést a tippek rangsorolásával is meg lehet adni, nyilván megfelelő kondíciókkal. most ezzel próbálkozunk, totórobi ötlete alapján. bár még nem egészen értem a módszerét, és szerintem még nem is egészen kiforrott, de bízom benne, hogy robi egy nap sikerrel tudja kommunikálni, hogy mit is akar látni végeredményként, és azt meg is tudom csinálni! :) ahhoz viszont próbák is kellenek. robi teszteli a fejlesztést a maga módján, miközben mi meg élesben próbálgatjuk.

    ja igen! nálunk a fix már kétesélyt jelent… :) kisebb kockázat, de még így is hatékony szűrés.

    műsorspecifikusság: ennek van egy mellékkövetkezménye is, amit itt showtime hozzászólása reprezentál legjobban. sokaknak fingja sincs az északi meg az egyéb krumpli bajnokságokról és ligákról, pláne intertotó! mintha nekünk lenne… csak éppen minket nem érdekel, a program paraméterei okán. na, ők ilyenkor távolmaradnak, pedig az ő befizetéseik, amelyek leginkább a nyereményalap növelésére jók, igencsak szükségesek egy jólfizető héthez. kár. eszem megáll, hogy a jackpot csak egykét millióval növekszik ilyenkor!!! három hét után nyolc milla alap, elkeserítő.

    felvetés: mi a stringeket tartományonként próbáljuk mostanság értelmezni, ami egy különösen korcs eredményt produkál… na majd meglássuk, hogy szuperál.

    alapvetően úgyis minden mázli kérdése! :D

  • euroaron július 05. 12:46 (#22) | Válaszolok

    a vezetéssel különben az a bajom, hogy jelenleg csak statikus szűrőként tudom bevezetni, a súlyozáshoz nincs elegendő információm, és nem is lesz.
    persze lehet, hogy az idény kezdetével majd visszapakolom…

  • LeGrognard július 05. 12:47 (#23) | Válaszolok

    Úgy érzem hogy így a tizedik forduló tájékán a norvég,svéd bajnokik kimenetelét sem nehezebb eltalálni mint a megszokott”nagy”nemzeti pontvadászatokét..az intertotónak meg van egyfajta sajátos bája,úgyhogy az sem rettenthet vissza egy vérbeli játékost..:)
    Tippjeim a következők:
    1 :1
    2 :2x
    3 :1
    4 :1x
    5 :1
    6 :1
    7 :1x
    8 :21
    9 :12
    10:1
    11:x2
    12:1
    13:21

  • LeGrognard július 05. 12:51 (#24) | Válaszolok

    Jajj..a pluszmérkőzés lemaradt:Nálam az majdnem mindig x..most is..:)

  • Műkedvelő július 05. 13:28 (#25) | Válaszolok

    Megkérdezhetem, hogy akik géppel tippelnek és nem titkos :) hány szelvény lett a vége?

    Az enyém 83 tippsor.

  • euroaron július 05. 13:31 (#26) | Válaszolok

    259.

  • Műkedvelő július 05. 13:47 (#27) | Válaszolok

    Öten játszunk, fejenként 1e forinttal. Így ezt a határt nem léphetem túl.
    Szívem szerint én is egy 268 tippsorost játszanék, de az a fiókban (gépben) maradt. :)

  • euroaron július 05. 13:56 (#28) | Válaszolok

    nálunk nincs kötelező határ, ki hogy érzi.

  • cloudlessly július 05. 14:02 (#29) | Válaszolok

    Én most 2000 forintot tettem fel. Most ott tartok, hogy 8000 oszlop kb. lenne az ideális, annál lejjebb nem tudok menni a progival, ezután veszem elő a tippeket. Persze a 8000 oszlop sem életbiztosítás, de a 12-es pl. a múlt héten benne volt. A 13-as nem és általában nehéz is beleráznom, mert vagy valamelyik szűrő, de leginkább az elrandomosítás kinyírja addigra a telit. A +1 nincs benne a progiban.

  • Műkedvelő július 05. 14:08 (#30) | Válaszolok

    Ma csak három meccset játszanak le meg a +1-et.
    Majd holnap lehet izgulni. Persze 3 meccs is eldöntheti… ;)

  • Műkedvelő július 05. 14:17 (#31) | Válaszolok

    Ja, nekem egy ‘majdnem’ hibátlanra 5160 oszlop jött ki.
    A megjátszott tippemen (83 tippsor) 10-11 re számítok, a többi már fortuna dolga. No meg persze a csapatoké is.
    Mi az az elrandomosítás? :)

  • euroaron július 05. 17:59 (#32) | Válaszolok

    8000 oszlop, az 400e pénz.
    ha csak 12es meg apró van benne, akkor hamar kifullad a banda.
    4000ből is el lehet ugyanezt az eredményt érni, és akkor már lehet kb nullszaldó.
    SZERINTEM.

  • euroaron július 05. 18:06 (#33) | Válaszolok

    kalmar-halmstads iksz! NAGGYON JÓ!
    fúúú, robi, de jó, hogy ott megmakacsoltam magam, és nem 12be tettük! bár sanszos voltál, hiszen a hazaiak egyenlítő gólja a 90 percben történt… :D

  • totorobert július 05. 19:33 (#34) | Válaszolok

    áron!bammeg most beégetsz,mert azt hiszik a végén,hogy szándékosan vezetem félre az országot a tippjeimmel amit itt leírok,pedig ez a legjobb kalkulációm!
    Műkedvelő!megpróbáltam magam egy 86 oszlopos telivadászatra 13 db háromeséllyel.van olyan meccs ami ennek köszönhetően életben tartja a holnapi napra is a teli reményt!

  • euroaron július 05. 19:59 (#35) | Válaszolok

    a rohadt életbe.
    megtáltosodott a honvéd! :)

  • jano47 július 05. 20:04 (#36) | Válaszolok

    Potyognak a meglepetések. 10 milcsi felett lesz jövő héten ? :D

  • totorobert július 05. 20:05 (#37) | Válaszolok

    na mi van haver?remélem ott van még a kicsi agyadban a hétközi értekezés a honvédról!lehet,hogy kicsit amatőrök vagytok még?sebaj áron!Te majd tanítod nekem a számítás technológiát én meg Neked a nyerő totózást! :-)

  • euroaron július 05. 20:23 (#38) | Válaszolok

    jano, ez még semmi, minimális meglepetések. a +1 papír lett, így ha a továbbiakban a hét papírra vált, akkor elviszik a telit.
    robi: nem egyedül vállaltam 1Xbe a cseheket. ;) hiányzik gyuri… na, majd jövő héten!

  • cloudlessly július 05. 21:03 (#39) | Válaszolok

    …most nem nagyon bírom magam rávenni, hogy ecseteljem a randomizációt részletesen. Két meccs két bukás, mindez azért mert a héten nem működtetétek a Totó-esélyek rovatot. El vagyok keseredve. Mindig is utáltam tippelni. Röviden csak, mert kivagyok idegileg: a randomizációt dobókockákkal végeztem. 6 oldalú dobókocka hat féle tipp kivétel a háromesély. Tehát: 1=1 2=2 3=x 4=1x 5=x2 6=12. Folyt köv. később, mert nem könnyen magyarázható el a módszer, ha nem ismertetem a program principiumát, ami alapvetően a programnak abból a sajátosságából is fakad, hogy magyarázó változóként a Sportfogadás sajtótippródó előrejelzését használom fel. A megfigyelt előrejelzés SPSS statisztikai programmal is ellenőrizve a bejött eredmények 60%-át magyarázza. Ez már egy jó kiindulópont. A randomizáció már ennek egy továbbfejlesztett és absztrahált változata, ami egyelőre tesztelés alatt van. Remélem, nem értitek, mert még ellopnátok :-)

  • Műkedvelő július 05. 21:19 (#40) | Válaszolok

    Totorobert.

    Nekem a telire már nincs reményem, de nem is várok többet, csak 10-11-et. Egy hiba már szándékosan be volt építve. Egy-kettőt meg még biztos elvisz valamelyik szűrő is.
    Egyébként sok sikert és bőséges nyereményt mindenkinek.

  • cloudlessly július 05. 21:22 (#41) | Válaszolok

    A 60 százalék úgy értendő, hogy még nincsenek a belső statikus szűrők rápakolva….tehát az esély még növelhető. Mégpedig úgy, hogy beslő szűrőkkel megpakolva 300.000 oszlop a tuti 13-as. MINDEN HÉTEN ha fúj, ha esik. És ekkor jönne a misztikus randomizáció…itt tartok. Vagy felrakjam inkább a szánalmas.hu-ra?

  • Műkedvelő július 05. 21:59 (#42) | Válaszolok

    Cloudlessly,

    A dobókockás megfeletetésről az 1×2 bináris ábrázolása 3 biten jutott eszembe.
    Az meg természetes, hogy ha valaki nem tud, vagy nem szeret tipelni, akkor felhasznál valamilyen folyamatosan hozzáférhető tippet. Ilyen a tippmix odds, vagy tippródó rovat. Én is felhasználom ezeket (jaj de utálom hetente berögzíteni) és találateloszlást, szórást, meg mindenféle kimutatásokat készítek belőlük, aztán eldöntöm, hogy az adott héten mi használható belőlük és mi nem. Hogy ha elég sok adat van, akkor jó statisztikákat lehet belőlük összehozni (de ez nem mindig párosul a jó találatokkal is :) ). A médiatippeket versenyeztetem egymással, de úgy, hogy egy random tipp is indul. Figyelemre méltó, hogy a random tipp csak nagyon ritkán szokott utolsó lenni a versenyben. :)

    Az exelben van véletlenszámgenerátor, azzal hét eseményt is tudsz reprezentálni.

  • euroaron július 05. 22:35 (#43) | Válaszolok

    randomizátor.
    zsóti eccer kérte, hogy párhuzamosan futtassunk véletlen tippeket is az éles játékkal. érdekes volt…
    szar héten a random tippek szarul teljesítettek.
    jó héten is! :)
    kipróbáltuk… :D

  • Műkedvelő július 05. 22:54 (#44) | Válaszolok

    Cloudlessy, Ha még erre a 300.000 oszkopra ráteszed a statikus szűrőket is, akkor még mindig megmarad a 300.000 kb 70%-a, az pedig 210.000. Ezt még meg kell szorozni 50-el. az több mint 10 millió ft. Ennyit nem szabad áldozni totóra még halmozódáskor sem, mert többen is eltalálhatják és akkor bukta van. Azzal a gondolattal meg kell barátkozni, hogy ez valahol mégiscsak egy szerencsejáték. Ha lehetne tuti nyerő tippet előállítani, akkor nem üzemelnének sok milliárdos befektetésekkel fogadóirodák, játékszervezők. Ha létezne tuti nyerő tippsor előállító módszer, akkor hamar magtalálná más is. Ha meg már mindenki nyer, akkor az egyenlő azzal, hogy mindenki veszít, mert kevesebb pénz jut a nyereményre, mint a fogadók éltal a befizetésre fordított összeg.
    A statisztikák meg olyanok mint a konfekcióruha. Veszünk egy népességet, aztán átlagoljuk a méreteket. Elkészül a nadrág, ami nagyjáből mindenkire jó, de senkire sem illik tökéletesen, Főleg a két szélén. :)

  • totorobert július 06. 05:41 (#45) | Válaszolok

    jó kis filozófikus társaság alakult ki héten.De,hogy tudok ebből rájönni a telitalálatos tippekre?Szóval fiúk én is arra jöttem rá,hogy nehéz belőni a megfelelő tippeket,csak én elkezdtem az okát is vizsgálni!Cloudlessly hasonlatára én is a tippródót veszem alapul,amiből ésszel egy mocskos erős oszlopot lehet összeállítani,amit azután ésszel,és nem érzelmekkel kell szűrni!Elárulom,hogy évek óta foglalkozom komolyan a bajnokságokkal és a “sárgával”,de annak ellenére,hogy a szemem előtt volt a jó tippek garmada,még én is csak a héten láttam ezt meg!Hát ez van!Ehhez a játékhoz türelem,kitartás,sok idő,vagyis összegezve megszállottság kell és egyszer-egyszer kegyeibe fogad szerencse istenasszonya!Ahogy látom azért az eheti beírók között nincs hiány a megszállottságból,gondolom ezt már az asszonyaitok is megvilágították párszor nektek!Nos zárszóként kívánom,hogy az agyalásotoknak minél előbb legyen önbizalom növelő,nagynyereményes haszna! :-D

  • Műkedvelő július 06. 21:05 (#46) | Válaszolok

    Na,ja. A sok duma helyett inkább a tippelésre kellett volna jobban koncentrálni. :)

    Lett valakinek valami?
    Nekem csak nem fizető találataim vannak.
    Csak halkan jegyzem meg (mint már megannyiszor) hogy ennyit mindenféle szűrők nélkül is el tudtam volna érni sokkal olcsóbban. :)

  • Izolder július 06. 21:17 (#47) | Válaszolok

    Hogyne lenne!1db 9-es, 4db 8-as, 7db 15-ös stb… :(
    Buktam az 1,5,7,11 számú mérkőzéseket.Honvéd drukker létemre fix 1-re vettem a meccset :( Igy jártam a görögök ellen is.Ti meg azt mondjátok hogy ne érzelemmel hanem ésszel…

  • Műkedvelő július 06. 21:45 (#48) | Válaszolok

    7 db 15-ös. A mindenit, akkor a pótmérkőzést is eltaláltad? :)

  • Izolder július 06. 21:47 (#49) | Válaszolok

    Jah bocsi :)

  • jano47 július 06. 21:54 (#50) | Válaszolok

    Kíváncsi vagyok, vajon aronéknak mennyi lett a 259 oszlopon? :D
    (Ja, nekem 9-esem van, sajna. :(

  • Zsóti július 06. 22:53 (#51) | Válaszolok

    jano47:

    1 db 8-as, 9 db 7-es :(

  • jano47 július 06. 23:17 (#52) | Válaszolok

    Én csak azért kérdeztem, mert őszintén érdekel, hogy megéri-e az a sok “hókusz-pokusz”, a különböző szűrőkkel, meg egyéb praktikákkal, meg a ráfordított anyagiakkal?
    Vagy ez inkább csak egy költséges hobby, amiről mindig van mit mondani?

  • cloudlessly július 07. 00:00 (#53) | Válaszolok

    …szánalmas hét volt. 6662 oszlopon volt nekem 1db 11-esem és 4db 10-esem. Ha csak a tippelés előtti állapotokat nézzük. szánalmas.hu?

  • cloudlessly július 07. 00:06 (#54) | Válaszolok

    tehát 333.100 forint ráköltéssel 66.000 körüli összeget vesztettem volna vissza. Progival, szűrőkkel stb. azé, nem olyan kétségbeejtő aránny. Csak veszteséges….

  • cloudlessly július 07. 00:09 (#55) | Válaszolok

    …tippeléssel hetesem volt, de ezt már nem illik bevallani. Van úgy, hogy nem illik össze a tippelés meg a szűrők. Ütik egymást hatványozottan rontják a lehetőségeket. Ilyen is van.

  • cloudlessly július 07. 00:16 (#56) | Válaszolok

    …a tippeléssel csak elindulsz egy elcseszett ösvényen és eltévedsz, mert a szűrők már jóval előtte levágták a tutit, mert a szűrők csak a 13-asra mennek, leszarják a 10-eseket, meg a 11-eseket de legfőképpen a 12-eseket. Game Over. Majd a jövőhéten.

  • cloudlessly július 07. 00:23 (#57) | Válaszolok

    Mindenkinek szép hetet! Én elmegyek nyaralni, de azért a “sportfogit” megveszem a Tisza-tónál is, ha addig élek is, azaz a Nemzetes Sportot, de csak szerdán.

  • euroaron július 07. 07:22 (#58) | Válaszolok

    túl sok meglepetés volt.
    a szűrőinkkel nem volt igazán baj, inkább az alaptippel… két hiba, az sok.
    a többit meg hozta az eloszlás.

  • totorobert július 07. 07:39 (#59) | Válaszolok

    86 oszlopon 5 db 9-es és ettől lejjebb halomra.A kibaszott életbe,most néztem még csak a jövő hetet,ez a kurva szrt egyszer tényleg felbosszant a műsor kínálatával és átugrok az egyes fogadásokra!Hát ilyet!Nem elég az intertotó,skandinávok most még jön a sógor bajnokság is.Még a végén megéljük,hogy a mozambiki vagy szingaléz nemzeti kupa mérkőzéseire kell fogadni!Kurva amatőr banda valami nyálas hozzá nem értő műsorszerkesztővel!Azonnal kirúgni!

  • euroaron július 07. 08:33 (#60) | Válaszolok

    jó ez, robi! :) ))
    inkább ilyen, mintsem fullpapír.
    hanem bizony egy a hiba, hogy ilyenkor kevesebben játszanak.

  • Műkedvelő július 07. 08:49 (#61) | Válaszolok

    Mi a bajotok, most is bent maradt a lé.

    Az a nikedliszaggató a totósuli fejlécében nagyon király!! :)

  • totorobert július 07. 09:21 (#62) | Válaszolok

    az a baj,amit áron mond,vagyis sokan elfordulnak,tehát pont az ellenkezőjét érik el a kívánatosnak!Ha mondjuk csak intertotó lenne,akkor is lenne halmozódás,de valahogy másképp mocorogna a bizsergés a belső bizgentyűben és lehet,hogy heti 2-3000-rel mennénk neki a hétnek,mint így 2-300-al,vagy még annyival sem!Szrt ébredj,már európában vagyunk nem a nagytestvér szocialista balkánján!

  • Műkedvelő július 07. 09:42 (#63) | Válaszolok

    Ráadásul még nyár közepe is van, sokan nyaralnak.
    Én is gépi szűrőkkel játszom, nekem nincs bajom ezzel a műsorral. A szűrőknek mindegy hogy mi van a a meccs elé írva. És már én is efelé tartok. :)

  • LeGrognard július 07. 10:32 (#64) | Válaszolok

    Jó ideje figyelemmel kísérem ezekről a szűrések és egyéb gépi hókuszpókuszokról folyó magasröptű eszmecserét.Gondolván hogy esetleg én is áttérnék valami hatékonyabb taktikára..de többek között úgy érzem a sok háromeséllyel pont a tippelés izgalmától fosztjuk meg magunkat,s a matematikai rendszerekkel pótoljuk az emberi megérzést..
    Szóval én egyelőre maradok a jó öreg hibapontos hét db kétesélyes totókulcs,saját magam által turbósított változatánál..Amivel most csak kemény 6-osra futotta..:)
    Ezt a hetet viszont kihagyom..az osztrák pontvadászat engem sem inspirál különösebben..:)

  • euroaron július 07. 10:43 (#65) | Válaszolok

    jó az osztrák totó pedig. amolyan bundeszliga 3…

  • Műkedvelő július 07. 10:55 (#66) | Válaszolok

    Áron! Sikerült neten feladni a tipposzlopokat?

  • euroaron július 07. 11:04 (#67) | Válaszolok

    bevallom: nem próbáltam.
    majd talán most a héten.

  • Műkedvelő július 07. 11:12 (#68) | Válaszolok

    Én is kinyomtattam a szelvényeket, mert hogy nem meglepő módon nincs az egyenlegemen pénz :) De most vettem 2 db szerencsekártyát. A héten én is neten adom fel.


Szólj hozzá Te is!