Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó Regisztrálok
jan12

Szabályos gólt vettek el a MU-tól!?

 foci 4 hozzászólás

A hétvége leginkább várt összecsapását az Old Traffordon játszották, hiszen a Manchester United a Chelsea-t fogadta. A meccset végül szemtelenül simán nyerte a MU, úgy lett 3-0, hogy egy teljesen szabályos gólt nem adott meg Rooneyéknak a játékvezető!

A 46. percben történt, hogy a “vörös ördögök” szöglethez jutottak. Wayne Rooney komótosan a sarokba vezette a labdát, majd finom, alig feltűnő mozdulattal kihúzta azt a szögletzászlónál lévő negyedkörből. Ezután pedig elsétált a helyszínről. Ekkor, hasonlóan kedvetlenül megérkezett Giggs, majd egy hirtelen sebességváltással elindult befelé a lasztival és Ronaldo fejére varázsolta az. A portugál pedig hálóba továbbította a bőrbogyót. Mindeközben a kékek védői meg csak lestek…

Az asszisztens viszont felemelte a zászlaját, ezért a játékvezető nem adta meg a teljesen szabályosnak tűnő találatot. A szabály úgy szól, hogy szögletrúgásnál akkor kerül játékba a labda, amikor elrúgták és elmozdul! Ráadásul Rooney nem ért hozzá újra, tehát ez a rész is szabályszerű volt…
Nagy kérdés, hogy végül mivel indokolta az asszisztens, hogy lengetett!?…

Szerintetek?



Hozzászólások
  • Sly január 12. 16:16 (#1) | Válaszolok

    Sztem a játékvezető, ill. az asszisztes nem adott engedélyt a szögletrúgás elvégzésére, ill. nem volt közvetlenül ott Giggs, h a kisszögletet gyorsan elvégezzék. Ilyenkor a sporik általában várnak egy kicsit majd, ha nem is jeleznek, h mehet, akkor is egyértelmű h mikortol végezhető el a corner.

    Az érem másik oldala pedig a sportszerűség. Iratlan szabály, de az ellenfél ilyen nemű megtévesztése ált. nem fekszik a sporiknak. S tuti jelezni fognak, ill. belefujni az actionbe…

    Nem hasonlítható össze a színvonal, de a megyeiben ezt már eljátszottuk régebben. Annyi differenciával h mikor a szögletzászlohoz vezettem a labdát, lehajoltam kézzel megigazítani a lasztit a negyedkörön belül, majd behúztam lábbal a játéktérre, majd jött csapattárs és elvezette. S szintén belesipoltak , h nem szabályos, ismételjük meg, stb…

    Más kérdés ha csappattárs -jelen esetben Giggs- nem odakocog, hanem már ott van ő is a negyedkör közelében, akkor vajh belesipolnak-e a tisztelt sporik. Mert az ilyen fajta kisszöglet ugye engedélyezett. De az odakocogós kisszöglet ezek szerint nem.

    Ha erre van pontos írott szabály, szoljatok, linkeljetek! De sztem nagyon nem lesz…

  • Izolder január 12. 17:44 (#2) | Válaszolok

    Jobbal letette, ballal elvégezte a szögletet, csak a játékvezetőknek szokatlan a jelenség..

  • negy4ketto január 12. 18:35 (#3) | Válaszolok

    Hát jól átvágtak mindenkit. Rafinált, okos gól volt.

  • Sona71 január 31. 19:40 (#4) | Válaszolok

    Sziasztok! Eladó egy Man. United-os egyedi karóra,amelyből 1968 db-ot gyártottak Angliában. Eredeti csomagolásban,díszdobozban. Érdeklődni: Sona71@freemail.hu Tel. : 30-460-7447


Szólj hozzá Te is!